GREVEN skrev:ThE_HooD skrev:Startgas skrev:
Det var ju du som hade en blå quattro-kaross som avatar. (Den var snygg)
det stämmer mycket bra det =)
och en grön 350z med ett rådjur i fronten
Titt ut
den lever än =) ser precis lika dan ut nu som då
GREVEN skrev:ThE_HooD skrev:Startgas skrev:
Det var ju du som hade en blå quattro-kaross som avatar. (Den var snygg)
det stämmer mycket bra det =)
och en grön 350z med ett rådjur i fronten
Titt ut
emterviksrc skrev:Jag får presentera mig jag med.
Namn:Peter Jansson
Ålder:Född -70 så det är bara att räkna.
Jobbar med:Lastbils chafför.
Bor:Västra Ämtervik (Värmland)
Favorit musik/artister:Framför allt hårdrock men lyssnar på det mesta.
Fritids intressen:Familjen, Rc, Hästar och mycket mer.
Bild kommer när ungarna är vakna och kan detta med och lägga upp bilder

Tamiya TRF 415

callahan skrev:filleryd skrev:Öl-magen kom fram
Han ville väll vara sig själv en stund!![]()
Gott med ÖL!

Merl skrev:Förutom att försöka lära mig drifta med RC bilar så har jag "riktiga" bilar som intresse. Äger en Toyota Supra MKIV eurospec (vänsterstyrd). Som i min ägo har byggts om till singelturbo med allt vad det innebär. Just nu är det 505 bromsade hästar på bakhjulen, men mer väntar då jag har kammar och nytt avgashus som ska kunna bättra på dem siffrorna ordentligt![]()
Mvh Björn

Flash skrev:Dissa#2: Måste lyckas löda om kontakterna på esc't utan att tjejen kommer på att jag har köpt ett nytt...hon kan tycka att det blir lite mycket ibland![]()

Merl skrev:Förutom att försöka lära mig drifta med RC bilar så har jag "riktiga" bilar som intresse. Äger en Toyota Supra MKIV eurospec (vänsterstyrd). Som i min ägo har byggts om till singelturbo med allt vad det innebär. Just nu är det 505 bromsade hästar på bakhjulen, men mer väntar då jag har kammar och nytt avgashus som ska kunna bättra på dem siffrorna ordentligt![]()
http://www1.garaget.org/archive/5/4356/ ... 449551.jpg
Välkommen! 

VincentVega skrev:Snygg bil... den brun-gröna i bakgrunden alltså.

Precis!pacmania skrev:VincentVega skrev:Snygg bil... den brun-gröna i bakgrunden alltså.
För sjutton VV den e ju en SAAB ><
Men Supran är inte dum den heller.Flash skrev:Dissa#2: Måste lyckas löda om kontakterna på esc't utan att tjejen kommer på att jag har köpt ett nytt...hon kan tycka att det blir lite mycket ibland![]()

)

Cityhunter skrev:Ninjapixel saknar ju en bild på sigsjälv i sin presentation, så fixade en åt honom:
http://i150.photobucket.com/albums/s107/cityhunter82/P1070360.jpg
![]()
![]()
(Tjejen har virkat två sånnadär mini gubbar, varav en ninja precis innan du reggade dig, så lite lustigt sammanträffande där)

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst