Ålder: 36
Jobb: Bemannar ett företag "Celltech" där jag tillverkar olika batteripack enligt kunds spec.
Bor: Ca 1 mil utanför Sölvesborg i underbara Blekinge (Västra)
Familj: Härlig hustru och våra 3 huliganer, 4,7 o 8 år. 2 tjejer o 1 grabb.......Som försöker stå ut med mig.
Fritiden: Som de flesta förstår, RC! 24-7......Har blivit ett gift.
Lite skämtsamt, så har det blivit mycket Rc sista året.
Allt började hösten -87. En Tamiya 1:10 köptes in och sen efter flera Tamiya bilar, någon ass rc10, kyosho zx och Losi jrx pro la jag av -92.
Och för 2år sedan skulle en Rc bil köpas i födelsedags present till min brorson och jag fick det i uppdrag..............
Han fick en Hsp 1:10 Xstr och jag en Hsp B-1:a (1:8 Nitro).
Denna gick ett år innan den såldes och en Nanda Truggy (1:8 Nitro) flyttade in. Har i mellan haft en A-Tech 1:10 Touring oxå.
Nu e det så att jag inte bara har Rc som hobby, så min fritid tryter en aningen så jag sålde Truggyn och köpte mig en Hpi Rs 4 Sport2.
Och en Rs4 till e på hem väg i skrivande stund. Rs4:an e ju "oldie men en goldie"!
Kommer att Drifta i första hand, men även att köra lite Touring. (Klubbnivå dock)
I framtiden ligger även en 1:5:a GT i planerna.
På resten av min fritid håller jag på med Brukshundklubben och våran hund/ar. Och givetvis min familj.
För övrigt ligger all Motorsport mig varmt om hjärtat då jag kört både bil o hoj på bana. (ej Tävling)
Och är ett BMW freak innerst inne.
Tackar för ett fantstiskt forum!