Andreas Valette, örebroare, går under mitt alias "Nephre" på allsköns olika forum och så även här
Född i maj 1977 och är således 32 bast för tillfället
Är egentligen fridykare men hinner inte med att dyka så ofta längre. Har dykt ner till 48m på ett andetag, det ni
Stolt men inte bäst
Men jag fick återfall på det här med rcbilar för ca tre år sedan, körde en Kyosho Big Boss när jag var i 12 årsåldern och kom ihåg att jag hade sjukt kul med den så jag skaffade mig en bil igen och sen var det kört. Kör numera elkonverterad 1:8 buggy, 1:18 shark, Mini-z AWD och numera även en Kyosho TF-5 Stallion som jag har för avsikt att både köra som ren touringbil och som drifter, kommer använda mig av olika karosser och däck pga av detta men väljer att inte låsa några diffar. Det lilla jag hunnit drifta har gett stor mersmak och ser fram emot att få hänga ut arslet ordentligt i kurvorna i vinter på banan
Gammal metal/gothtrummis men har inte lirat på 3 år nu när gamla bandet gick i graven. Sjukt sugen på att lira igen men vet inte när jag skulle hinna med det med sambo, två små döttrar och övriga intressen
Lyssnar mest på tyngre metal men har ganska bred musiksmak som bl a rymmer hårdare synth, svartrock/goth, jazz, elektronika, progressiv rock och rock i allmänhet, viss pop m.m.
Lirar tv-spel när tiden finns och med fördel racingspel, gran turismo är en stor favorit
Är förövrigt halvjapan. Visst, jag har helsvenska föräldrar och har bott i sverige hela mitt liv men till själ och hjärta är jag helt och hållet japan
Helsåld på japansk skräckfilm, musik (helst Visual kei), gameshows och egentligen hela kulturen men är i ärlighetens namn inte så välbevandrad i ämnet
Det blev ju en mindre uppsats det här, hoppas ni står ut med det i alla fall
Ha det gubbar och häng ut arslet ordentligt när ni gasar
Och för den uppmärksamme; ja, jag har kopierat den här texten från ett inlägg i ett annat forum