VincentVega skrev:Är jag inte "lika mycket" moderator som MiniDv, eller hur kommer det sig att mitt användarnamn inte är lika grönt och fint som hans?
finnen skrev:man tackar apehanger! d blir nog en annan, lite bättre! får nog en yokomo till nästa helg! powerhouse skulle hämta hem en till mig i veckan!! har julat hemma i vardagsrummet hela helgen!!![]()
lyckades övertala min underbara sambo att gå me på d!!!
faen va dagarna går seeeeeegt nu!
hoppas powerhouse inte blir arg på mig nu att jag nämner det här...![]()
undrar om jag vågar skicka någon mer pm till han? har nog fyllt hans inkorg redan me massa pm..
ha d bäst!

finnen skrev:ja den är ju inte helt ny precis, men e väll vissa uppgraderingar + den e ju i kolfiber iallafall.. känns lite bättre iallafall psykiskt me kolfiber än plast...
men får väll se till helgen, jag tror inte jag blir besviken!
Mvh:jani

mr tyre skrev:jo jag har ex .en 454 ss 91 som gått 1700 mil den e som ny en av mina ögonstenar..

men längre fram i framtiden ska d väll bli en helt ny "värre" variant av något.. hehe

ThE_HooD skrev:Namn: Andreas
Ålder: 26
Jobbar med: byggnadsställningar
Bor: Örebro
Favorit musik/artister: blandat
Fritids intressen: familjen, skruva med bilen
Bild: dåligt med det
Övrigt: försöker komma tillbaks och hinna med rc bilen lite efter ett uppehål på c:a 1år... fått barn och skruvat och rejsat med stora bilen.
Poppe skrev:Välkommen hit Andreas!!
Det tog dig lång tid att hitta hit![]()
....men nu när du ä'r här så ska jag inte klaga på dig
ThE_HooD skrev:Poppe skrev:Välkommen hit Andreas!!
Det tog dig lång tid att hitta hit![]()
....men nu när du ä'r här så ska jag inte klaga på dig
ne du ska inte klaga![]()
fint folk kommer sent![]()
ska försöka dyka upp på någe evenemang i år och delta lite i alla fall. elmia ska man ju till. så om rcbilen får följa med återstår att se.

Cityhunter skrev:
Åååå vad jag saknat dig å våra twindrifts från Driftmeetet i göteborg förra året![]()
Kul å höra att du börjar komma tillbaks![]()
Piska hit Jimmy också![]()
ThE_HooD skrev:det samma!!! det är väl därför jag inte kännt för det häller. inte samma sak att köra här hemma. miss u!!!![]()
ska försöka köra lite så man inte är helt nollad. körde 1 gång i somras och i tisdags här på klubben med jimmy, nicx, myran.
lite ringrostig men inte alls helt borta. har rensat både pinjong och spur gear dreven. så körde med dom enda drev jag hade och det var orginal så vart typ 3 -4 varv sen kyla motor.
så ska försöka dra hem en beställning av drev och är nog lite sugen på att köpa hem counter steer drev med. roligt? funkar bra? vilket ska man ha?
)

Startgas skrev:
Det var ju du som hade en blå quattro-kaross som avatar. (Den var snygg)
ThE_HooD skrev:Startgas skrev:
det stämmer mycket bra det =)
och en grön 350z med ett rådjur i fronten

Powerhouse skrev:Välkommen Andreas, många tar en håltimma när man får barn med denna hobby.
Hoppas intresset växer tillbaka!

ThE_HooD skrev:Startgas skrev:
det stämmer mycket bra det =)
och en grön 350z med ett rådjur i fronten

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst